DOBINSONS (până la +50 mm) Amortizor față GS21-463
Design robust cu două tuburi
Are două avantaje față de un amortizor cu un singur tub de aceeași dimensiune a pistonului:
Volum mai mare de ulei, care menține componentele interne mai reci.
Protecție îmbunătățită a componentelor interne.
Azot la presiune scăzută
Elimină aerarea și cavitația din rezervorul de ulei. Acest lucru conferă o rezistență mai mare la uzură, menținând vâscozitatea uleiului la condiții optime de funcționare. Presiunea gazului ajută la înlocuirea fluxului de ulei din secțiunea rezervorului amortizorului cu tubul de presiune în timpul revenirii. Acest lucru elimină săriturile, neglijența și deteriorarea conducerii.
Inele de piston din teflon
Inelele de piston din teflon au caracteristici de frecare minime, producând mai puțină uzură și căldură la alezaj. Acest lucru ajută, de asemenea, la reducerea aerării și cavitației.
Inelele de piston din teflon măresc durata de viață a amortizorului și chiar o dublează în comparație cu un amortizor cu inele de piston normale.
Opritor special anti-lovituri
Utilizat pentru a proteja pistonul de toate impacturile extreme atunci când este montat pe vehicule cu sisteme de suspensie cu arcuri elicoidale.
Codificare supapă
A fost proiectată de ingineri specializați în amortizoare, cu peste 30 de ani de experiență, pentru a maximiza performanța offroad.
Sistem de stivuire a supapelor
Controlează legile de amortizare și permite un timp de răspuns record în orice situație, sporind siguranța și confortul.
Vopsea poliuretanică
Vopsea bicomponentă, dură și rezistentă, care asigură o durată de viață extinsă împotriva intemperiilor.