- Jackery
- Overlanding
- Echipare Off-Road
- Jante Otel| Tabla
- Echipare Ledbar si Proiectoare
- Trolii si Accesorii troliu
- Cricuri si Accesorii cric
- Faruri Angel Eyes
- MRL-uri
- Snorkel
- Compresoare Off-Road
- Diferential Blocabil Automat
- Lift Kit, Kituri de inaltare
- Bari Off-Road
- Bullbar SUV si 4x4
- Volane & Scaune Racing
- Accesorii de Recuperare
- Accesorii | Elemente Caroserie
- Distantiere| Flanse
- Rulote TinyCamper
- Alte centrale & solare
- Divertisment Outdoor
- Hiking|Trekking|Drumetie
- Camping|Pescuit|Hobby
- Crossio
- AllPowers
- Zendure
- Generatoare clasice
Produse NOI
Produse NOI
MRL-uri
Filtre active
-
450,00 lei
MRL- mecanism roata libera permite sa decuplam rotile de la puntea fata de planetare si astfel rotirea rotilor nu va implica si rotirea lantului cinematic format din planetare- diferential fata- cardan fata; de aici rezulta uzuri mai mici ale pieselor implicate, vibratii reduse si o rezistenta la inaintare mai mica, deci o economie de combustibil.
-
450,00 lei
MRL- mecanism roata libera permite sa decuplam rotile de la puntea fata de planetare si astfel rotirea rotilor nu va implica si rotirea lantului cinematic format din planetare- diferential fata- cardan fata; de aici rezulta uzuri mai mici ale pieselor implicate, vibratii reduse si o rezistenta la inaintare mai mica, deci o economie de combustibil.
-
475,00 lei
MRL- mecanism roata libera permite sa decuplam rotile de la puntea fata de planetare si astfel rotirea rotilor nu va implica si rotirea lantului cinematic format din planetare- diferential fata- cardan fata; de aici rezulta uzuri mai mici ale pieselor implicate, vibratii reduse si o rezistenta la inaintare mai mica, deci o economie de combustibil.
-
475,00 lei
La masinile care au 4x4 nepermanent, cuplarea 4x4 la mersul pe sosea duce la solicitari mari ale transmisiei. Decuplarea din 4x4 in 4x2 din maneta cutiei de transfer rezolva partial problema, intrucat rotile fata angreneaza si alte piese sa se roteasca si acest lucru este un dezavantaj.
-
475,00 lei
MRL- mecanism roata libera permite sa decuplam rotile de la puntea fata de planetare si astfel rotirea rotilor nu va implica si rotirea lantului cinematic format din planetare- diferential fata- cardan fata; de aici rezulta uzuri mai mici ale pieselor implicate, vibratii reduse si o rezistenta la inaintare mai mica, deci o economie de combustibil.